Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

poniedziałek, 10 października 2011

Kawałek tortu, proszę..

Tak, wiem, moja obecnośc tutaj jest nader rzadka..ale nigdy nie spodziewałabym sie, że będę tak zaganiana.. Z każdej strony słychac jedynie-Matura! Studniówka(to duzo cześciej:D) Ale udało mi sie,  na zamówienie koleżanki zrobić kolczyki kawałki tortu, 2 zawieszki, a  w planach mam broszkę albo kolejną zawieszkę, zależy to od wielu czynników. Mój kolega, który jest bardzo spostrzegawczy i zawsze widzi jakieś niedociagnięcia w moich pracach, wreszcie zaaprobował tę bez wiekszych zastrzeżen:D  Pozostaje jedynie życzyc miłego ogladania (o ile nie straciłam wszystkich czytelników ;)



3 komentarze:

  1. Śliczne :)
    Ja ostatnio dla koleżanki z klasy robiłam winogrona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za takie miłe słowa :)
    Torcik wyszedł świetnie, a to jak dla mnie jeden z najtrudniejszych modelinowych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń