Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

środa, 7 września 2011

Love around us..

Po pierwsze, chcę strasznie przeprosić, za ponad tygodniową przerwę, ale przez cały ten czas nie miałam dostępu do internetu.. Jakieś usterki związane z modemem.. A ja jako człowiek od internetu uzależniony, tez nie miałam lekko:D  Po drugie chcę podziękować stałym czytelnikom, o których dowiedziałam się ostatnio w szkole:D A po trzecie przedstawiam kolejną buteleczkę.. na które mam ostatnio...jakby to poetycko ująć... jazdę:D



4 komentarze:

  1. Hmm.. miłosny eliksir ^^
    rozumiem, że jak zawieszę sobie coś tak pięknego na szyi, to nie będę mogła opędzić się od facetów? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, piękna buteleczka z ciekawą zawartością :]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł:)
    sandrynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń