Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

wtorek, 30 sierpnia 2011

Eat me, drink me...

Przeglądając romwe.com natknęłam się na ciekawą interpretacje motywu "Alicji w krainie czarów". Już dawno myślałam o czymś związanym z Alicją, ale zaczął się na nią bum i moje chęci trochę osłabły;) Aż do dziś.. wstałam rano i zabrałam się za lepienie muffinka, karty i butelki, z którą miałam najwięcej problemu. Zrobiłam to trochę inaczej, po swojemu, tam-na romwe- była karta, króliczek i zegarek..Ale uznałam, że to jednak rzeczy.. poniekąd spożywcze najbardziej oddają charakter krainy czarów:)  I oto jest moje alicjowe coś:D ENJOY!




7 komentarzy:

  1. rzeczywiście, bardzo ciekawa interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne !
    Jest twoją fanką <3

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i bardzo oryginalny wisiorek :]
    Podoba mi się, że butelka jest w całości z modeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D Kuki dziękuje!:D Za wszystkie komentarze i ten przemiły!:D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super naszyjnik:) świetnie wyszedł Ci muffin:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny i bardzo pomysłowy :D ta karta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, wyszło imponująco :)

    OdpowiedzUsuń