Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

sobota, 20 sierpnia 2011

Chocomuffin

Brakuje mi inwencji w tworzeniu z modeliny, ale jutro się chyba za coś zabiorę, bo znalazłam dzisiaj wiele inspiracji.. Za to dużo gotuje i piekę, a to w sumie też jakiś rodzaj kreatywności, jeśli tak jak ja, idzie się na żywioł i próbuje coś stworzyć bez przepisu;D Więc z braku laku.. Upiekłam babeczki czekoladowe. tutaj jeszcze bez polewy(rozpuściłam czekoladę), ale rozładował mi się aparat.. Zrobiłam też kruche z ananasami, ale ..patrz pierwsza część zdania-.-W każdym razie ENJOY:D




2 komentarze:

  1. wygląda smakowicie:0
    dziękuję za przemile słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odwiedziny i wyjątkowy komentarz. Bardzo mi miło, to dla mnie ogromny komplement :D A babeczki czekoladowe wyglądają smakowicie :) Można prosić o przepis?

    OdpowiedzUsuń