Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

czwartek, 4 sierpnia 2011

Prawdziwe ciacha!

Upiekłam muffiny.. to dodatek do prezentu. Każdy kto zna P. wie, że robi ona genialne muffinki;D Kiedyś pokazała mi genialną stronę: http://ciasteczkowepotwory.blox.pl/2011/07/Teczowe-cupcakei.html I znalazłam tam przepis na cudownie wygladające babeczki.. Kolejna rzeczą są ciasteczkowe potwory, które zrobiłam jakiś rok temu, kiedy to zaczęłam bawić się modelina, ale bez większego celu. Dziś przykleiłam do dwóch sztyfty i mam kolczyki, a jeden dostał posadę pierścionka.
Kolejnie, chce powiedzieć, że idę na pielgrzymkę-trasa-Radom-Częstochowa. Nie bedzie mnie od 6 do 13 sierpnia. Przepraszam za tę nieobecność, ale pielgrzymka to coś co muszę przeżyć. Mam nadzieję, że wrócę z większym optymizmem na nowe jutro. Zrobiło się troszeczkę refleksyjnie, więc pokazuję zdjęcia z przygotowań muffinek i samego muffina! Zapomniałam włożyć papilotki do foremek.. później okazało się, że sie skończyły i musiałam sobie radzić..
Ostatnie co chcę powiedzieć: jako, że mieszkam na wsi.. ciężko było o barwnik spożywczy. A koniecznie potrzebowałam niebieskiego. Ostatnia deska ratunku-najobrzydliwsze lody świata. Ale dało radę!:D Jest niebieski!




3 komentarze:

  1. Śliczne potworki ciasteczkowe ! :D Uwielbiam piec szczególnie muffinki ! :)

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochote na takie, swietny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszota:)
    swietny blog

    zapraszam do nas:)
    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń