Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

1/2x1/4 prezentu

Dzisiaj pierwszy sierpniowy dzień, a w czwartek idę na 18stkę bardzo dobrej koleżanki, więc musiałam zastanowić się nad prezentem. Na razie mam największą część i pudełko (jest na mniejszą część prezentu). Nie zdradzę na razie, co dostanie.. Raczej nie zajrzy tutaj, ale w razie czego zobaczy jedynie opakowanie:D Muszę przyznać, że nad żadnym prezentem się jeszcze tak nie napracowałam(gift 4-częściowy, nie licząc pudełka:) Mam nadzieję, że P. doceni moją pracę.
Ostatnio codziennie paćkam się w modelinie i mam już dużo nowych rzeczy do obfotografowania, ale nie mogę dodawać postów kilka razy dziennie, bo się znudzi:D
Ahh i pudełko nie jest malutkie. Ma jakieś 15 cm srednicy:), oglądając zdjęcia, zobaczyłam, że ma jakąś dziwną brązową plamę, ale już ją usunęłam:)



2 komentarze:

  1. bardzo ładne pusełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę zjeść wszystkie słodycze znajdujące się na tym pudełeczku !

    Cudo :D !

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń