Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

piątek, 1 lipca 2011

5

Z takiego oto powodu, że znów obchodzę urodziny koleżanki-tym razem dla odmiany 19-stka;D postanowiłam zrobić jej dziwny naszyjnik-pozytywnie dziwny:D Wiem, że od zawsze K.kocha Cassie ze Skinsów;D I wiele razy mówiła mi o tym jak podoba jej się naszyjnik Cassie. A więc do roboty!;D Drugą rzeczą jakiej dziś dokonałam, było przerobienie naszyjnika, który kupiłam za 12 zł na wyprzedażach w Clarie's. Oglądając ostatnio stylio.pl :D podpatrzyłam pomysł pewnej stylowiczki-nie mogę teraz tego znaleźć- i tak mi się spodobało, że uznałam, że to pewnie nic trudnego i okazało się,ze miałam rację:D Mam teraz własną krew jednorożca;D! A teraz pokazuję;D



7 komentarzy:

  1. Naszyjnik sprawuje się wyśmienicie. Daje mi +100 do radości i nierozgarnięcia-a-la-Cassie, za co serdecznie dziękuję i przesyłam pozytywną energię. Noszę go czule od dziś i obdarzam niewymowną miłością.

    OdpowiedzUsuń
  2. +100 :D:D mega;D Wiedziałam, że kto jak kto, ale Ty obdarzysz go miłością;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obdarzam go, a jakże! Codziennie zapewniam mój naszyjnik o mym uczuciu.
    Btw, blogspot jakiś inny czas Ci ustawił, przed chwilą zostawiłam Ci kometarz i twierdzi, że to było po południu, a teraz jest przed północą, ciemno za oknem. Przestaw to, żeby nie zaginać czasoprzestrzeni, bo się gubię i boję :D

    Njordh

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak w ogóle, to uważam, że moja wersja, tzn Twoja, jest lepsza od tej co miała Cassie. Zwłaszcza od momentu, gdy ten różowy wąż ma uj**aną nóżkę. Wiem, że to moja wina, ale ja lubię krzywdzić niewinne zwierzątka :D

    Njordh

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, przestawiłam;D ustawiony był na "czas pacyficzny" ;D juz jest ok;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy, niesamowite wykonanie no i obdarowanej się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń