Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

poniedziałek, 4 lipca 2011

6

Dziś post troszke inny, aczkolwiek to jak na mnie przystało także DIY:D Trochę stary.. Kolejny prezent na urodziny:D Mój przyjaciel obchodził urodziny 26 maja br. Jego 4 pasje to: kosz, Barca, gitara oraz wiara. Chcąc to połączyć wymysłiłam,że nadrukuję mu koszulkę i oto co wyszło.:D Jemu się podobało:D Nie mam dobrego zdjęcia koszulki. Pierwsze zdjęcie to mój osobisty projekt;D A nadrukowanie załatwiła jakas firma na Moniuszki:D

6 komentarzy:

  1. :) dzięki za miły komentarz, tak dopiero zaczynam. A apropo koszulki, jak dla mnie rewelacyjny jest ten nadruk, ma mega kolory. Świetnie to wygląda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I w końcu te napisy zostały pod spodem czy je usunęłaś? Bom ciekawa.
    Kolega ładnie wygląda. Pod kolor oczu jakoś tak, wyśmienicie. Jeżeli to ten kolega, o którym myślę. Zbyt wielu ich masz w swoim otoczeniu.
    Biżuterię rób, Muffinku, jeżeli chcesz, mogę znaleźć Ci jakąś inspirację (l'inspiration, rzecz jasna)? :D

    Njordh

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super pomysł:) zajmujesz się grafiką amatorsko?:) też się kiedyś bawiłam: możesz mi zdradzić w jakim to programie robiłaś? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zajmuje sie grafiką, to był pierwszy raz:D Szczerze? Gitare narysowałam odręcznie, zeskanowałam i bawiłam sie paintem i gimpem;D czyli najabrzdiej prymitywnie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja idę szukać inspiracji, pardon, l'inspiration szukać będę! :D Do napisania, zobaczenia, do naszych kolejnych, improwizowanych akordów i darcia mordy! :D

    Njordh

    OdpowiedzUsuń