Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

niedziela, 17 lipca 2011

Kokardka

Jak na razie kończę z numerkami w tytułach:) Jak już pisałam, brakowało mi biżuterii, dziewczęcej biżuterii, którą uzupełniłaby mój strój na ślub kuzynki. Nie mogło to być nic co już miałam/zrobiłam, bo zwyczajnie nic nie pasowało , a i sukienka jest niezwyczajna, chyba najpiękniejsza jaką kiedykolwiek miałam, więc nie chciałąm zepsuc efektu. Zdecydowałam się na bransoletkę:) Zainspirowałam się bizuterią Mary Kate z bardzo dziewczęcej stylizacji:)--->http://mary-katefashion.blogspot.com/2011/06/on-my-magic-world.html





4 komentarze:

  1. Ta bransoletka domowej roboty? Z modeliny też? Bom ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez z modeliny, też:D Innej bym tutaj nie pokazała

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, kokardka to chyba teraz mój ulubiony motyw :)
    btw, wiem wiem, pewnie uznasz to za spam, ale to moje początki, jakbyś mogła to zapraszam :
    www.wildblackberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. :) miło, że poprzedziłaś to czymś, a nie dodałaś komentarza typu: ładnie ładnie, obserwuje liczę na to samo. to moj blog;D Zajrzę;D

    OdpowiedzUsuń