Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

poniedziałek, 11 lipca 2011

8

Dzisiaj, zapowiadane już wcześniej, odejście od modeliny:) W sobotę znalazłam na blogu bloo--->
http://bloo90fashion.blogspot.com/ inspirację. Torebkę  z guzikami. Uznałam, że chciałabym taka mieć, zastanawiałam się nad uszyciem takiego malutkiego skarbu, ale uznałam, że szycie kolejnej(tak! kolejnej-efekty niedługo :D) to już troszkę za dużo i postanowiłam wyżyć się na starej-bardzo starej-torbie(mam ja bodajże od pierwszej klasy gimnazjum). Efekty mi osobiście się podobają:D Trochę guzików trochę koralików(hmmm..czyli w sumie nie takie całkowite odejście od modeliny, bo koraliki zrobiłam sama). Jak to mówią na fejsie:D- ENJOY!:D
Pierwszy raz dodaję coś muzycznego: Ostatnio po fascynacji Red Hot Chili Peppers moje neurony postanowiły trochę zwolnić i wybrały sobie Morrisona. O proszę You make it real. Bardzo nastrojowa:)
http://www.youtube.com/watch?v=rRxccy-zcJ8




2 komentarze:

  1. Ta torebka z kolorowymi koralikami nabrała zupełnie nowego charakteru:) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę, ta stara zdziadziała torba;D wreszcie się troszeczkę zapoznała z kolorem;D teraz kocham ją jeszcze bardziej;D

    OdpowiedzUsuń