Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

poniedziałek, 11 lipca 2011

dziewięć i jedna druga ;D

Dziewięć i jedna druga. Dlaczego ułamek?? Ponieważ chcę pokazać coś w czego robieniu jestem w trakcie. A więc w poprzednim poście wspominałam, że szyję sobie torebkę. Ale nie taką zwykłą torebkę. Potrzebne są mi do niej: duży czerwony kawałek filcu^^, 2 małe(beżowy i czarny) kawałki filcu;D, 2 guziki, nici, rzepy, maszyna i moja mama;D o i długopis czarny BIC do cyferek;D ahh i podszewka, której jeszcze nie zdobyłam i w sumie dlatego projekt jest jeszcze nie do końca zrealizowany. Można się już domyślać co ma imitować moja torebka, ale oficjalnie przedstawię ją w następnym poście, no chyba, że w tym czasie jeszcze zrobię coś godnego blogspota;D

6 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie szczerze mówiąc zaciekawiłaś mnie :) dodaje do obserwowanych będę wpadać częściej :) Ja tak samo mam 17 lat z hakiem ^^ i też tworze biżuterie alenie z modeliny.
    PS podziwiam że uczysz sie na mat-fiz ja bym tam długo nie zagościła

    http://enough-of-this.blogspot.com/ ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D:D Ciesze się, że przeczytałaś "o mnie" ;D na pewno zajrzę i fajnie, że mamy coś wspólnego. Może nasze blogi staną się razem superhipermegapopularne?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie miałabym nic przeciwko ^^ z niecierpliwością czekam na następny post :P

    OdpowiedzUsuń
  4. :D Cieszę się bardzo, prace są już na dalszym etapie(o wiele dalszym niż na zdjęciu-MAM JUŻ PODSZEWKĘ!;D) no a oprócz tego jeszcze wiele rzeczy, zostało schwytać mamę i bardzo ładnie poprosić o zszycie wszystkiego w całość;D Cieszę się, że mam pierwszego nieznanego mi wcześniej czytelnika! Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zbieg okolicznosci :D Tak, to ta Ebru :)
    Twoje prace sa genialne, ja jeszcze nie probowalam nic szyc :) Jak mozesz to podrzuc swojego fb na ozceliklaudia@gmail.com, ciekawa jestem :)
    No i czekam na nastepny post, zeby zobaczyc jaki bedzie efekt koncowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej to znowu ja :P zorganizowałam rozdanie :) zachęcam cię do wzięcia w nim udziału

    ~stała czytelniczka ^^

    OdpowiedzUsuń