Słodkości Zwierzątka RoślinyMuzyka Inne

piątek, 15 lipca 2011

dziewięć i dwie drugie, czyli w sumie 10^^

Post dopiero teraz, bo nie miałam lepszych zdjęć. (Kto tu zaglądał przedwczoraj na wieczór wie, że torebka była juz gotowa i nawet pokazana, ale było w tym poście wiele rzeczy, które mi się nie podobały, więc po prostu go usunęłam) Dziś pokazuję tę oczekiwaną przeze mnie torebkę-TELEFON:D Musze powiedzieć, że wszystko szło dobrze, dopóki mama nie wzięła się za szycie:D Strasznie dużo marudzenia^^ Ale uszyła! i za to jej dziękuję:D Znaczy, nie chciała przyszyć mi cyferek.. uznała, że stanowczo protestuje, bo jest zmęczona, więc przystałam na to, że sama sobie je przyszyję, ale że maszyny obsługiwać nie potrafię, wzięłam się za ręczne szycie. Nie chciałam, żeby było to widać, więc uznałam, że pobawię się w drobniutki ścieg. Obszycie i przyszycie zajęło mi prawie 3 godziny, ale w sumie jestem zadowolona:D ENJOY! <mam nadzieję;D>
Ahh i cyferki robią również za kieszonkę, ona troszkę odstaje, więc wydaje się krzywa, ale nie jest:D I szwy są na rzepach i te od guzików też, ale mi to nie przeszkadza;D



2 komentarze:

  1. Swietna i na pewno oryginalna, nigdy takiej nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest świetna ! Jedyna w swoim rodzaju, genialny pomysł z cyferkami w nich cały urok:) :) POZDRAWIAM i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń